2009. május 10., vasárnap

Neked nem én kellek

Nem váltottál hozzám bérletet,
Csak néhány szakaszjegyet vettél,
Rövid szerelem-megállókra
Palotát hiába építettél.

Belőlem nem kértél egészet,
Csak ki akartad venni a részed.
Ami illet, ami neked jár,
Amiért keményen megdolgoztál.

Én az álmaimba szőttelek,
Kertünkben sétáltam veled,
De a rózsákat te másnak szedted,
Hiányomat te nem szenvedted.

Már nem vágyom veled nevetni,
Rómába is egyedül akarok menni.
Már nem kívánok lopva boldog lenni,
Ebből többet nem kérek, köszönöm, ennyi.

Már elejétől azt reméltem,
Több lehetek, mint fontos részlet,
Azt is kevesled majd, amit kérek,
Én lehetek a hiányzó részed.

Szerelmedért tovább nem bolondulok,
Közös gyereket kettőnknek nem koldulok.
Elhagylak és hagyom, hogy fájjál,
Magadnak új kompromisszumot találjál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése